Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Živí mrtví (2010)
Vinyl (2016)
Neuvěřitelné! Tohle je přesně to co chybělo v mém hledáčku mezi seriály! Pilot byl fenomenální, ale další díly pokračují ve stejném tempu, které každým dílem dokazuje kvality seriálu s perfektním Bobbym který mě absolutně dostává na kolena svým vykonem!
Drákula (2013)
Nemůžu si to vynachválit! Určitě po ukončení Dextra nejlepší seriál co sleduji!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Grimm (2011)
Penny Dreadful (2014)
Teorie velkého třesku (2007)
Temný případ (2014)
Prvních 7 dílů jsem to sledoval jako zažraný ale trochu mi v tom něco chybělo jenže to celé završení posledního dílu dodalo celému seriálu to pravé ořechové! perfektní záležitost.