Poslední recenze (17)
Vikingové (2013) (seriál)
Po dvou dílech musím říct, že velká slabota ... nějak mi to celé připadá vyumělkované, zbytečně americké a mizerně zahrané...
Machři (2010)
Už dlouho se mi nestalo, že bych nějaký film prostě nedokoukal do konce..... je to trapné, hloupé a nechutné zároveň... never more...
Spirit (2008)
Tento film navzdory jeho názvu vůbec žádný spirit nemá. Je to prázdná bublina, která praskne po prvních pár minutách a řeknu Vám je to kardinální průser. Děs!