Recenze (24)
Fired on Mars (2016)
Divné, ne moc vtipné, hrdina je zmetek.
Tomorrow Night (1998)
Nově zpřístupněno široké veřejnosti za 5$. Dostupné na louisck(.)net
Louis C.K.: Můj ty Bože! (2013) (pořad)
Zatím jeho nejslabší stand-up special, stále ale dobrá zábava.
Proboha! (2008)
Bill Maher se často nemůže ubránit dělání si srandy z oněch věřících ovcí, což mi trochu vadilo. Takový Richard Dawkins je mnohem schopnější debatér.
Metalocalypse (2006) (seriál)
Myslím si, že pokud máte k metalu mírný odpor, tak jste při sledování ve výhodě. Metalocalypse si dělá z metalu srandu. Podle mě velmi chytře.
Povinnost a čest (2012)
Očekávám patetický svalnatý štyk spasitelských nacionalistů z mocné Ameriky.
Dokonalý trik (2006)
Jako elektrotechnikovi mi vadí ty fabulace s Teslou, který k tomu samozřejmě vybízí a zjevné technické nesmysly, ale hraní je dobré.
Zuřící býk (1980)
Hnusné italské testosteronové hovado, zahrané sice úžasně přesvědčivě, ale proto se na to se nedá dívat.
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Konspirační paranoidní americko-patetická nudnost.
Transformers 3 (2011)
2* za CGI.