Oblíbené seriály (6)
Červený trpaslík (1988)
Vikingové (2013)
Perníkový táta (2008)
Na seriály moc nejsem a když už tedy nějaký na popud svého okolí dám, je to většinou fajn. Breaking bad byl pro mě takovej mazec, že jsem o jednom víkendu bez plánu sjel konec 4. a celou 5. sérii prakticky najednou. Vývoj hlavní postavy je fantastickej. Děj se opravdu předvídat nedá a když mi kolega říkal, jak děj graduje, opravdu jsem nečekal už ve 2. dílu - spoiler - scénu s vanou. :) Občas mi sice přišlo, že se děj nějakých dílů uměle natahuje, ale to je tak triviální výtka, že plný počet bodů nemůže ohrozit :)