Recenze (1 667)
Wind River (2017)
Krásný film. Opravdu doporučuji. Takhle to porstě někdy napsat stačí. Za mě 90%
Thor: Ragnarok (2017)
První a poslední vtipnej a "barevnej" Thor. Naprosto jinej, ale přesto dobrej. Naprosto excelentní Mark Ruffalo v roli doktora Benra. Hodnotit ale zatím nebudu. Musím si to nechat projít hlavou.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Obrovská výhoda Atomic Blonde je v hlavní herečce, které se nedá upřít to, že umí hrát a na tuhle roli se pořádně pripravila. Už jen proto nemůžu hodnotit níže než 4hvězdy. Navíc jsem se ani minutu nenudil.
Star Trek: Discovery - Léthé (2017) (epizoda)
Perfektní!
Inhumans - Something Inhuman This Way Comes... (2017) (epizoda)
Stále stejně polomrtvý seriál s obrovským potenciálem který není využit. A s tak trochu jinými X-meny ... Každopádně, když bych měl srovnávat "tak trochu jiné X-meny" tak seriál https://www.csfd.cz/film/512127-the-gifted/videa/ je mnohem lepší přesto o dost přízemnější.
X-Men: Nová generace - Exodus (2017) (epizoda)
I nadále si seriál drží stále extrémně vysokou laťku, která nepolevujev napětí a akci. Z mého pohledu naprostá spokojenost.
Star Trek: Discovery - Zvol si svá muka (2017) (epizoda)
Stále neuvěřitelný spád a akce. Před puštěním tohohle dílu jsem si opravdu říkal, že nebudu hodnotit vysoko.... Opět jsem se spletl a 5* je jasná volba. Už teď se těším, až si celý seriál pustím znovu a to jsem teprve u pátého dílu!
Zabiják & bodyguard (2017)
Chabý pokus o návrat k Béčkové klasice. Film který měl potenciál, ale někdy je prostě méně více. Tuny hlášek se ztrácejí v tunách hlášek. Během 118 minut snad 50 akcí. Ale já si díky tomu množství ani na jednu nepamatuji. A tak je to v tomhle filmu se vším. Stejně jako mi né úplně neseděl Deadpool, tak mi nesedí ternhle film. Za mě 65%
Spider-Man: Homecoming (2017)
Přestože mě film opravdu bavil.Tom je asi nejlepší Spider-man . Zejména v lidských situacích. Spider-man jako takový mi prostě né úplně sedí. Asi by mi mnohem lépe seděl spider-man ve stylu: "po třiceti letech" a tak trochu v kůži Hancooka, nebo Watchmenů. To by bylo super:)
Místo u moře (2016)
Nadprůměrné herecké výkony v průměrném příběhu. To je asi tak vše, aniž bych se musel nějak rozepisovat.