Recenze (812)
Čistá práce (2008)
Styl Guy Ritchieho zasazený do 70. let s očekávanou zápletkou aneb příjemné pokoukání, které je pro fanoušky Stathama povinností.
Dopisy z cely smrti (2008) (TV film)
Těžko se hodnotí takový film, ve kterém obsah jasně převládá nad formou (hrané flashbacky se opravdu nepovedly). Rozhodně ale film, který by se měl pouštět v hodinách dějepisu
Lake Dead (2007)
Tak stupidní námět, lépe řečeno pointa, proč k vraždám vlastně dochází, se nevidí jen tak někde. Na druhou stranu je film pěkně svižně natočen a vy se nebudete ani chvilku nudit, protože se pořád něco děje. Závěr? Lake Dead neurazí ani nepřekvapí.
Kat: Válečná zóna (2008)
Übercool akce se slizkým záporákem. A to je vše. Čekali jste snad něco víc? Já ne a jsem spokojen.
Noc na Zemi (1991)
A já si pořád říkal, že nadcházející příběh nemůže být lepší než ten aktuální, ale Jarmusch mě vyvedl z omylu a naservíroval mi znova a znova výtečnou zábavu, kterou si určitě ještě někdy pustím.
Trio z Belleville (2003)
Perfektní styl podtrhnutý jemným soundtrackem zabalený do poetického hávu. Jinak strašně zajímavá záležitost s pozoruhodnými prvky a poněkud slabším dějem. Zcela jasně zde zvítězila forma nad obsahem.
Yes Man (2008)
Nic nového do žánru Yes Man nepřinesl a zapadl tak do šedého průměru amerických komedií poslední doby. Nicméně zábava to byla příjemná.
Pařba ve Vegas (2009)
Jedním slovem nářez. Po dlouhé době se objevila cool komedie, u které sem se bavil po celou dobu a ne málo:) Kalba jak má být plná vtipných hlášek, která zasluhuje pokračování.
Rockers (1978)
Neubráním se srovnání s českými komediemi 80' let. Rockers jsou s trochou nadsázky takové Slunce, seno z Jamajky. Nabízí jedinečné nahlédnutí na předměstí Kingstonu do svérázné komunity rasta. Rockers se vyznačují originální hudbou, slangem, kterému stěží rozumí i v anglicky mluvících zemích a nezměnitelnou atmosférou.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Atmosféra skvělá. Hudba skvělá. Stylizace skvělá. Ale víc jak "tři z pěti" ode mě Homérovi utečenci nedostanou.