Recenze (28)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Nevim na cem tady ujizdi ostatni, ale jestli se komukoliv tento potrat libil, nemuze mit pet pohromade. Ale jedeme na vlne politicke a genderove vyvazenosti, takze se neni co divit. Vietnamka, cernoch a vubec vsechny ty zenske charaktery jsou tak ploche jak pribehove a fyzicky, ze tento mismas nedava vubec ale vubec smysl. Nejvetsi badass, zrejme vzdaleny bratr jeskyniho trolla z pana prstenu, ktery vi o kazdem prdu v galaxii a necha se vykuchat lajtsejbrem. A DOST! Pro inspiraci se podivejte na filmecky ze hry star wars the old republic, ktere tento humus strci do trenek jako nic! A na ten treti dil vam seru!
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Ano, hluchych mist bylo ve filmu spousta, scenarista by zasluhoval nakopat do zadku. Nicmene jelikoz je mym oblibenym filmem robot jox, tak nemohu jinak nez 5*, cert vem pribeh, tady slo o bitvy a ty byly paradni!
Na divoké vlně (2012)
stupidni, predvidatelny pribeh. Tohle je vazne podle skutecne udalosti? Vetsiho buzi hlavniho predstavitele uz tam ani vybrat nemohli. Zbytecne ztracene 2h casu...
Tintinova dobrodružství (2011)
Zpracovani pekne, coz o to, ale pribeh plochy jak prsa 12-lete pubertacky
Cabin Fever (2002)
a jedna hvezdicka navic, za pekne "nechutnou" scenu s holenim chloupku na noze :)
Neříkej ani slovo (2001)
Az na ten typicky americky konec filmu je to skvele.
Constantine (2005)
Poutave ztvarneni pekelnych demonu a samotneho pekla, vynikajici vykon Reevese.
Monika (2002)
sice trochu ujete, ale je pekne, jak na Moniku vsichni krome Alexe zarli a touzi po ni a v podstate je to jen kus silikonu :)
Alexander Veliký (2004)
Nezáživné, dlouhé, uspávající, ...
Na dotek (2004)
Z tohoto filmu, zvlaste z jeho druhe poloviny jsem byl mirne receno v soku. Sice mi tam nesedela postava Julie Roberts, ale jinak je tento film naprosto strhujici. Pribeh o lasce, odpousteni, zrade a zoufalstvi. Dokonce bych rekl, ze tohle se muze skutecne stavat.