Poslední recenze (1 211)
Kaskadér (2024)
Námět super, příběh shitózní ale o ten jde až v druhé řadě! Akce to je to co táhne celý snímek! Hrát dabléra a mít na to další 4 záskoky je ve výsledku vtipná záležitost a Goslingáč si to evidentně užívá od 1. výbuchu! Pokratit lásku a přidat vícero vtipu, neváhal bych po dlouhé době sázet 5! A Momoa....to je závěrečná třešnička !! Naopak ukňouraný dabing Emily jsou muka! Ve výsledku ale fajnový kino zážitek!
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Tak.ti nevím Leo, pěkně si od dob Titaniku natekl . Naštěstí tě ale herecký um neopustil, a tak mohu konstatovat h a půl nudy, která ale byla potřebná k tomu, aby druhá polovice byla poutavá a hezky do sebe zapadla! Scorseseho slávou trochu přeočekávaný snímek s lehkým zklamanim, ale ve vysledku rozhodně nadprůměr se 3,5 !!!
V letu (2024)
Hart by se měl držet komedie! Názorná ukázka, že vážná poloha mu nejde a nesedií. Dobrej digital! Sem tam hláška a skvělý osvědčený námět. Oteklej Reno a čůza s Papír housu uz to taky nevytahnou vic nez na 3. Ve vysledku jde ale jen o další Netflix zklamání a důkaz, že takhle platforma umí "jen" seriály!!