Recenze (537)
Duna (2021)
Film roka ! Od hudby, cez vizualizacie, az po herecke vykony. Timonthee ma 25 rokov, ale do vrecka by strcil kazdeho jedneho pseudo-herca zo Slovenska. Pri nom sa nasi iba hraju na to, ze su herci.
Co kdyby...? - What If... Ultron Won? (2021) (epizoda)
Nieco v podobnom duchu som cakal od "What If?", nieco co mi od**be dekel pocas sledovania.
Neporazitelný (2021) (seriál)
Bez problemov najlepsi scifi serial so superhrdinskou tematikou. Bez servitky a naplno. 100%
Godzilla vs. Kong (2021)
Clovek od toho nemoze cakat vela. S takym nastavenim prezijete stupidne dialogy, nezmyselne sceny a uzivate si CGI, ktore je celkom OK. Zmiesane pocity zo silnejsieho futurizmu a nakonci si poviete: "V pohode".
Tom a Jerry (2021)
Tupy dej a vystrelky hlavnej dvojice presli kopirakom povodnych rozpravok bez stipky originality. Na celovecerak som cakal ovela viac.
Kosmos: Možné světy - Člověk a bilion světů (2020) (epizoda)
Otvorene usta dokoran od zaciatku az dokonca ... Clovek dufa, ze epizoda bude trvat navzdy.
Zprávy ze světa (2020)
Snazil som sa to pozerat, ale i napriek Hanksovi to bolo tak neuveritelne nudne, ze som sa nevedel premoct pozerat dlhsie ako pol hodinu.
Lupin - 5. kapitola (2021) (epizoda)
Toto teda nie ...
Fargo - Na dně (2020) (epizoda)
Pohar trpezlivosti pretiekol. Nedokazem viac obhajovac serial a cakat, kedy sa konecne roztoci kolotoc. GOOD BYE, i am done
Ve jménu vlasti - Váleční zajatci (2020) (epizoda)
Prijemne prekvapenie ukoncenia zaverecnej serie vzhladom na velmi slabe posledne 2 serie.