Poslední recenze (4)
Nadějný rok (2011)
The Big Year nieje naozaj komédia v pravom slova zmysle, ale dal som jej štyri hviezdy nie len za občas dobré a správne umiestnené vtipy, ale hlavne za tú úžasnú pozitívnu atmosféru, ktorá je prítomná počas celého filmu. A ako čerešnička pre mňa je Jack Black, pretože toto je prvý film, kde sa mi páčil.
Uprchlík (1993)
Pre mňa klasika. Ford a Jones sú pre mňa jednými z najlepších filmových súperov 90. rokov, ak nie tými najlepšími. Výprava skvelá, atmosféra úžasná. Tento film by si zaslúžil 5 hviezdičiek aj keby som nebol veľký fanúšik akčných thrillerov, kedže som, tak u mňa 5 plus.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Masaker. Nič viac a nič menej vás v tomto filme nečaká. Ak čakáte antický epos, alebo starovekú drámu, nedočkáte sa. Tu ide o čistú, krvavú a nefalšovanú štýlovú akciu. Na nej stojí celý film. Pre mňa jeden z najoblúbenejšich filmov vôbec. Presne podľa môjho gusta. Máte radi starovekú akciu? Máte radi štýlovú akciu? Máte radi spomalovačky a hektolitre krvi? Potom je 300 pre vás jasná voľba.