Poslední recenze (50)
Zaklínač (2019) (seriál)
Nevzpomínám si na adaptaci v blízké době, která by dokázala tak dobře zachovat původního ducha. Lahodilo mi spoustu věcí: Vizuál. Choreografie. Povedená hudba (i když herní soundtrack nepřekonává).To, že The Witcher nebere ohledy a hází diváka do tohoto komplexního světa a k tomu má odvahu zamotat časové linie. Geralt je Geralt. A jo, má taky spoustu nedostatků a slabších míst (Anya Chalotra po proměně vypadá spíš jako Miss America, než čarodějka toužící po moci; Brokilonská epizoda, atd...). Přesto jde vidět, že to tvůrčí tým baví a dokázali zobrazit to, co na zaklínačském světě miluji. 9/10
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Očekával jsem mnohem víc. Hned po prvním dílu se od hlavního cíle přechází k vedlejším misím. Scenář je maximálně průměrný. Dialogy vypadají často nuceně a prvoplánovitě. Už od začátku pro mě bylo největším problémem přijmout nesympatickou hlavní hrdinku a jejího protivného syna. Téma (v reálném světě) mi připadá hloupé a přespříliš černobílé. Chybí mi tu nějaký Gandalf, který vidí dál než všechny ostatní postavy. Triky a CGI obecně jsou velice podprůměrné, na youtube jsou daleko lepší amatérské kousky. Průlety kamery nad krajinou vypadají skvěle možná v rozlišení 320x240. Některé díly však vybočují z řady a jsou zvláštím způsobem kvalitní. Pro cílovou skupinu (už díky velmi nízkému ratingu - děti) to může být docela zajímavé.
Gravitace (2013)
Film, po kterém se tak nějak lépe dýchá. Fantastická a reálná atmosféra krutého vesmíru, kde není prostor pro život. Po shlédnutí jsem toužil zahrabat se do hlíny plné živých organismů. Po takovém výletu do říše neživých i Sahara působí jako domov.