Poslední recenze (38)
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Od dalšího pokračování jsem nic nečekala a nic extra to taky ani nebylo. Typická předvídatelná vyvražďovačka, kterou jsem měla problém dokoukat, protože tenhle námět jsem viděla snad už tisíckrát. Gore scény super, ale to je asi tak vše.
Město podivínů (2018)
Když jsem si četla obsah filmu, byla jsem nadšená a natěšená, protože podle popisu by to měl být přesně ten film, který by mě měl bavit. No po prvním spuštění jsem byla do 20 minut tuhá. Dala jsem tomu druhou šanci, ale ani po druhém spuštění jsem nevydržela až do konce. Mě ten film strašně nudil, moje pozornost neustále utíkala jinam a tak prostě nemůžu hodnotit jinak než jednou hvězdou.
Čas (2021)
Hodně zvláštní film se zajímavým námětem. Chvilkama to ale drhlo a tak hodnotím průměrně.