Poslední recenze (14)
Těžká váha (2005)
Konečně. Konečně film o boxu, co stojí za to vidět. Rocky je sice klasika, ale tohle dílo mu dává K.O a to v prvním kole. Přehledné scény ze zápasu a není jich vůbec málo. Popis veškerejch sraček, kterýma museli lidi za krize projít. Ukazuje se, že i majetnější skončili víceméně na dlažbě a někteří v rakvi. Cesta na dno a poté zpět na vrchol, kdy Bulldog ukazuje, že na to stále má a že pro mlíko udělá cokoliv. P.S: Paul Giamatti mi přijde extrémně nedoceněnej.
Přátelé (1994) (seriál)
Pro mě nejoblíbenější seriál. Něco co mi vždy přinese dobrou náladu, i když už to vidím po sté. Něco bez čeho si nedokážu život představit. To jsou prostě Přátelé.
Imigranti (2009)
Krásně vykresluje pozitiva i negativa imigrační politiky USA. Pohled obou stran, jak imigrantů, kteří se zoufale snaží získat zelenou kartu za jakoukoliv cenu, tak pohled imigračních úředníků, kteří jsou vlastně jen vykonavetelé práva a de facto za nic nemůžou, ale přesto jsou nenáviděni. Film má potřebný drive, čemuž pomáhají i různé dějové linie a to že je vše naturalisticky zobrazováno. Za mě pěkných 70%