Recenze (31)
Spectre (2015)
Nuda, strašná nuda. Asi pátek třináctého, kdy je všechno úplně špatně. Z nudy mě několikrát probrala myšlenka, jak se těším na víkendovou atmosféru do O2 Areny.
Hannibal (2013) (seriál)
Po první sérii slabé tři hvězdy a váhání, zda dám další sérii. Jsem ráda, že mě první série neodradila, protože druhá je o hodně výše, skoro bych uvažovala o pěti hvězdičkách, ale to si nechám, ať mohu zvyšovat po sérii třetí :-)
Elysium (2013)
Zase si vzal jednou scénárista volno, tudíž se asi nemám co divit, že herci jsou příšerní, když nemají co hrát. Dobrá, s hloupým a nelogickým scénářem u akční sci-fi až takový problém nemám, v případě, že dostanu alespoň pořádnou zábavnou akci. Nedostala. Dvě tři povedené scény narvali do traileru a tím to hasne, na víc člověk čekal marně a mnohými kritizovaná roztřesená kamera byla opravdu velmi rušivá. V Districtu 9 byl výrazný sociální apel, ale podaný snesitelně, Elysium je prachsprostá sociální agitka, agitka jako prase!
V zajetí démonů (2013)
Koho tento "horor" má vystrašit? Snad jenom zběhlé ovečky, které přestaly chodit do kostela. Nuda se nedostavila s odřenýma ušima. Atmosféra nevyrovnaná, dvě tři lekačky nezabraly a není to tím, že komplet byly k vidění již v traileru, ani tam nezabraly. Hodnocení na CSFD je zcela zcestné.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Jedna hvězdička za to, že je konečně konec a druhá za to, že to nebylo tak k uzoufání nudné jako první díl. Mimochodem, poslední díl jsem viděla, bohužel, s dabingem, neskutečný zážitek!!!
Lesní duch (2013)
Nejděsivější nuda jakou kdy uvídíte! Ztráta času, zbytečná předělávka.
Black Books (2000) (seriál)
Mé IQ asi na toto nestačí. Nevtipný, trapný, přiblblý. První série a dost., více toho nejsem schopná dát.
La cara oculta (2011)
První půlhodinka trochu nudí, ale jinak skvělý film, který jsem si pustila bez přečtení popisu a puštění upoutávky a udělala jsem dobře, trailer nesmyslně moc prozrazuje!
Maniac Cop (1988)
Zase jedna VHS, rychlodabing a Bruce Campbell, dětský to můj hrdina! Dodnes si pamatuji první vraždu a šrotování dětského mozečku, proč pan policajt zabil tu hodnou blonďatou paní a ne ty zmetky, kteří jí pronásledovali :-)
Croodsovi (2013)
Jsem překvapená, že filmu nemám co vytknout! Naprostá spokojenost!