Recenze (10)
Muži, co zírají na kozy (2009)
Děcka, tohle je ale vážně blbost! Bavila jsem se jen tím, že jsem čekala, co za další hovadinu z koho vypadne. Beze smyslu, celkem zabitý čas, kdy nevěříte vlastním očím a uším. Zábavu si - Bohu díky - představuji trošku jinak. Hvězda za "pobavení" a za obsazení.
Sherlock (2010) (seriál)
Jo! Tak tohle můžu! Zasazení příběhů Sherlocka Holmse do současnosti a úžasné ztvárnění Benedictem "Camembertem". Mám ráda ten prostor, kdy sama můžu uvažovat, jestli je vrahem skutečně "zahradník". První dvě řady se mi zdají opravdu povedené. Hodnotila bych 5*. Na třetí řadě mi bohužel nějak začaly vadit skoky v čase. A třetí díl třetí řady? Kladu si jedinou otázku - PROČ? Bylo nutné takhle přeplácat finále třetí řady? Snad mi vše bude vysvětleno v řadě následující (komentář budu aktualizovat)... Zajímavé komentáře Britrik, Matty.
Robin Hood (2010)
No, a hlavně, že se nám na konec vešla ta dlouhá velká bitka! Asi jsem hodně konzervativní, co se týče zpracování Robinů Hoodů. Tohle mi prostě nesedlo. Kdyby se to jmenovalo jinak, tak snad. A navíc... Russel Crowe je prostě "Gladiátor". Souhlas s komentářem od martinvloren.
MacGyver (1985) (seriál)
Ech, tohle hodnotit nemůžu. Jen si z dětství pamatuju, že když nic jinýho v TV nedávali, tak jsem se na MacGyvera vydržela koukat nanejvýš 10 minut. Nějak mě nebavil. Když jsem se teď po letech na jeden díl podívala, je pravdou, že pomocí "švýcaráku" jde všechno, ale zbytek děje mě opět nijak extrémně nenadchnul. Sorry...
Deváté srdce (1978)
Je mi to líto, ale tuhle pohádku jsem nedokázala s manželem dokoukat, natož abych ji pustila svým dětem. Směs hororu, utahaného děje, slizkého hraběte Aldobrandiniho s jakousi zombie-družinou a podivně "přihloupého" studenta (určitě byl bakalář?). Dvě hvězdy za hudbu a film jako takový, když ho nebudu brát jako pohádku pro děti.
Na vlásku (2010)
Opravdu krásný pohádkový příběh. Nejlepší je dívat se na něj s hromadou školkových dětí. Řádná dávka humoru, napětí, dějový spád, dobrá grafika a "polidštěný" kůň.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Opravdu podivné pokračování série. Poprvé v životě se mi stalo, že jsem usnula v kině... naposledy si pamatuji mořské panny. Johny Depp ani Penélope Cruz to nezachránili. Je mi líto... Ještě se budu rozmýšlet, jestli riskovat znovushlédnutí. Kde se stala chyba?
Avengers (2012)
Akce a pořádná dávka vtipu - hlavně díky příchodu Iron Mana na scénu. Hlášky typu "Bude mi ctí, Legolasi" mě opravdu dostaly. Doporučuju nejdřív shlédnout úvodní filmy jednotlivých avengerů, aby byl člověk zcela v obraze. Můžeme se jen těšit na další díly a snad i příchod ostatních Marvelovských komixáků.
Nedotknutelní (2011)
Film o tom, že po ochrnutí nemusí následovat nutně ponurý až tragický život a že obyčejný člověk může přinést do upjatého formálního prostředí vzduch (možná i vítr).
Muži v černém 3 (2012)
Další pokus o pokračování kultovní jedničky se navrací do šedesátých let, kde je podáván idilický obraz o Americe. Idilku narušuje děsivý zabiják Boris... Celkově můj dojem - pěkná retrospektiva, rozpačité akce, méně vtipu než jsem od filmu čekala.