Recenze (36)
Gentleman v Moskvě - Mistr okolností (2024) (epizoda)
Ta inkluze nás jednou zabije. Výbornej McGregor, ale ti černoušci jako revolucionáři a služky v Moskvě :-)) No jsem zvědavej , jestli dorází nějaká queer postavička, tipnul bych to na nějakou bezpohlavní vystřelenou Auroru.... škoda..... Žádná autenticita a úcta k historii. Tři hvězdy jen pro Ewika....
Hrozba smrti (2024)
Tolik dřiny ve fitku ani Švajzík nemusel a mělo to koule a nakonec jsou z toho jen jeho vylouhovaný fusakle , navíc fakt ve vlažný vodě..... no trapas.....
Luther: Pád z nebes (2023)
Z dobrý krimošky udělali komiksovou sračku ve stylu Batmana , dokonce konečně černýho...... S púvodním Lutherem to nemá nic ......
Vražedná práva (2014) (seriál)
Vlastně jsem nic podobného neviděl. To skákání v čase , klobouk dolů, to šlape jak svicatsky hodinky. Nejde se v tom stratit a to většinou umím sqwele. Jinak už tu bylo napsáno asi vše. Přirovnání s Holmesem sedí..
Irčan (2019)
Tím omlazovaním to u mně položil totálně na lopatky. Děs......
Prací automat (2019)
Hvězdička za obsazení, jinak docela najivní nuda....
Dokonalost (2018)
Jsem netušil, že má někdo v hlavě ještě větší bordel než já, Shepard mně pobavil vskudku nebývale.....:-)))
Odnikud (2017)
Někdy bych chtěl umět napsat komentář jak verbal :-) . Přesně, propagandistická sračka....A ta arogance s jako to bylo natočené, to je fakt síla a banda se tomu tady klaní, fakt nechapu .....
BlacKkKlansman (2018)
Samoúčelnost celýho filmu to úplně položila a ten konec tomu dal fakt korunu...... John David Wahington a Adam Driver byli výborní, jinak dost hloupá politická agitka .....
Druhá strana naděje (2017)
Finskej Jacques Tati. Víc než děj mně bavily obrazy, stíny, barvy, hudba....:-)