Recenze (159)
The Beekeeper (2024)
Taková příjemná osmdesátková ptákovina, nic tomu nechybí. Já jsem spokojen. :)
Havěť (2023)
Pabouci OK, ale doplatili na vlastní apetit - sežrat scénáristu půl hodiny před koncem bylo vyloženě nerozumné.
Stonehenge apokalypsa (2010) (TV film)
Skvěle se u toho žehlí a Torri mám rád z Atlantis... To si jednu hvězdičku zaslouží. Skoro. :)
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Inu, není to špatné, celkem příjemná zábava. Ovšem jakou roli v příběhu má hrát to, že jsou tam v podstatě všichni teplí, na to jsem nepřišel.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Tak nám zabili jenerála, paní Mullerová. Už zase... No ale báječně se u toho žehlí, takže zas až tak zbytečný film to není.
Noční recepční (2016) (seriál)
Celou dobu fajn - a pak přijde závěr ve stylu "produkci došly prachy, jdeme domů". Škoda.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
V tom filmu je snad všechno. Všechno, co už jsem někde viděl (nebo slyšel)...
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Neznat předlohu, tak se v tom na začátku celkem dost ztratím, to je asi jediné negativum. Od zatčení se to krásně rozjede a je to lahůdka. Tohle by měli v Hollywoodu povinně studovat, aby si vytáhli hlavy z prdelí.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Taková vymazlenost jako Peacemaker to není, ale furt je vidno, že Gunn má ty svoje postavy prostě rád. Veliká spokojenost.
Jack Ryan - Season 3 (2022) (série)
Ale tak když u té třetí série přimhouříme oko nad tím, že česká prezidentka má pravomoci jako její protějšek v USA a že čeští zpravodajci nemají nejmenší dohled nad tím, kde a s kým skotačí její pan otec... Bylo to zábavné. :)