Recenze (27)
Jonah Hex (2010)
Nechápu tak nízké hodnocení ostatních uživatelů....
Podivné dědictví (1972)
Pro mě jasně nejlepší film Terence Hilla....Film je prošpikovanej vtipnýma scénkama (kdybych neměl rodinu dám jim čuchnout olova ; tahle úrodná půda,vidíte ten nádherný humus-Tome to je kobylinec xD ; a spoustu dalších.. ) a solidně odsýpá.... v souhrnu 95%
Bez soucitu (2010)
Je podivné kolik negativních komentářů tady je....pro mě osobně velmi dobrý film,který má dobrý námět,akci i celkový spád...Trawolta je tady fakt cool :-)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Zatím nejslabší díl....uvidíme s čím přijde 4....
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Film na jedno podívání.......
Chrám Shaolinu (1976)
Pro mě osobně jeden z nejlepších Kung-fu filmů všech dob.....
Noční můra v Elm Street (2010)
Souhlasím s B!shopem....Kdyby Fredy vypadal alespoň trochu jako v originále dal bych 5* ,takhle je to 80% ...