Recenze (27)
Ledové království (2013)
Dal bych 4 hvězdy...ale....ale dávám pouze 2,protože pěkné grafické i příběhové zpracování dokázali totálně dojebat zpívanýma dialogama.........
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tvoje prdel pozná středověk... ;-) Tento snímek má po právu nálepku kult....
Dexter (2006) (seriál)
Jako někteří sem se mu též pár sérií vyhýbal ( celých 5 sérií xD ) abych si ho mohl pustit najednou..udělal sem dobře,páč je to vysoce návykový seriál a čekání na další díl v TV by bylo k nevydržení...Pro ty co ještě neviděli poslední díl 4.série: NEČTĚTE - jediným zklamáním v celých 5ti sériéch byla pro mě smrt Rity..za všechny ty předchozí díly sem si jí uplně a doslova zamiloval (její naivita byla roztomilá)...takže sem si přeci jen trochu skepticky pustil 5tou sérii v očekávání jaké to bez ní bude,když do teď vlastně byla jednou ze stěžejních postav...Obavy se zcela nenaplnily,ale i tak mi 5ka přišla slabší 80%...v součtu to ale vyváží předchozí série a tak mé hodnocení je 90%
Muži v naději (2011)
Já se bavil....ale mám pocit že ti co tenhle film hodnotí a komentují musí být banda sucharů a puritánů,jinak si nedovedu vysvětlit proč tenhle film tak shazují...u mě jasných 90%
Freddy versus Jason (2003)
To je žraso tmavý maso :)
Tajný projekt (2011) (TV film)
??? Wtf ??? takovouhle "sračku" už sem vážně dlouho neviděl...no vlastně sem ji po prvních 5 minutách proklikal během dalších 10 minut až na konec...Docela by mě zajímal rozpočet téhle parodie na predátora....pokud nechcete úplně zbytečně promrhat hodinu a půl svého života vyhněte se tomuhle filmu (dá-li se to vůbec filmem nazvat) hodně velikým obloukem...
Počátek (2010)
po dlouhé době jsem zase viděl celý film v kuse (a ne jak to u některých jiných filmových počinů býva na 5x ) ...Svižný,nepředvídatelný s výbornou a neotřelou myšlenkou...Nolan se opět vyznamenal..jen tak dál
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Přiznám se že je to jeden z mála filmů u kterého sem na konci pustil slzu ( pro srovnání u Titanicu se mnou konec absolutně nic neudělal )
Ničitel Conan (1984)
Jedním slovem .. PRŮSER.. tenhle paskvil nesahá původnímu Barbaru Connanovi ani po kotníky....(možná je komentář v mém případě zaujatý,jelikož Barbar Connan má u mě jasných 95 % )
Rudá Sonja (1985)
Klasická fantasy pohádka...možná jen té akce mohlo být více a naopak "hluchých míst " méně....Popravdě Arnie mohl dostat více prostoru...