Poslední recenze (127)
Zlomové okamžiky: Atomová bomba a studená válka (2024) (seriál)
Na Vietnam War to nemá, přecejen toto téma bylo o hodně těžší uchopit a zasadit do celkového kontextu, někdy jsem tak měl pocit, že šlo spíš o takové epizodky, jako třeba s Lotyšskem nebo Čínou. Vietnam War byl epický dokument, který celou dobu směřoval od počátku k závěrečnému zakončení a působilo to trochu lépe. Na druhou stranu Cold War se téměř vůbec neopakuje, což se zase nedá úplně říct o Vietnam War. Každopádně oba dokumenty jsou fantastické a doufám, že se brzy dočkáme nějakých dalších podobných mnohahodinových eposů.
Volání Antarktidy (2023)
Udělat dokument o přírodě černobílý je docela zvláštní rozhodnutí, které mě moc nepotěšilo, i když na Antarktidě těch barev zas tak moc není (odstíny bílé, černé a modré). Zároveň zpracování dobře navozovalo pocit samoty a vnitřního klidu, ale asi jsem prostě čekal něco trochu jiného. Ten jeden barevný záběr byl nejkrásnější z celého filmu, jinak to působilo dost jednotvárně. Nejvíc se mi na dokumentu asi líbilo, že nám ukázal, jak vlastně vypadá cesta na Antarktidu. Většinou člověk vidí už záběry z nekonečných sněhových plání, ale ta cesta k nim pro mě byla docela neznámá.
Ticho na place: Temné stránky televize pro děti (2024) (seriál)
Koukněte radši na toto, ušetříte 3 hodiny času: https://youtu.be/dOJL8aM1pI0?si=6dAr7DcO4PVnc_HC