Oblíbené seriály (5)
Městečko South Park (1997)
Moje posedlost...Vymyslet něco tak vtipného by si zasloužilo Nobelovku! Žádný animák, žádný jiný seriál mi nesedne tak jako South Park. Ten je bezkonkurenčně nejlepší ze všech.
Červený trpaslík (1988)
Naprostá klasika. Málokterý, málokterý seriál dnešní doby dosáhne parametrů Červeného Trpaslíka. Ale nové díly nic moc...
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Čím víc dílú jsem viděla, tím víc se mi seriál líbí....
Futurama (1999)
Jeden z nej animáků, ale srovnávání se radši vyhnu. A z českého dabingu mi vstávají vlasy hrůzou.