Poslední recenze (4)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Naprosto dokonalý film plný akce a humoru. Nikdo z hlavních postav nezklamal a celé kino se několikrát celé rozesmálo. Tento film mě osobně přišel lepší než první díl a parádně jsem si ho užil. Za mě plný počet a čekám další pokračování :)
Assassin’s Creed (2016)
Film plný kvalitních efektů od těch grafických až po ty zvukové. Mě osobně se toto filmové zpracování herní předlohy líbilo. Myslím, že to vystihlo základní rysy hry a připravilo základy pro další filmy. Doufám, že se k němu tvůrci odhodlají a budeme moci hodnotit celou sérii Assassin´s Creed. Celkového hodnocení 61% my přijde dosti úzkoprsé. Chápu, že většina filmů s herní předlohou neměla nikdy žádný valný úspěch. Troufám si však tvrdit, že tento film mezi ně nepatří. Hezky se mi na ten film dívalo a rozhodně jsem se nenudil.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Nato kolikrát jsme již King Konga mohli v televizi vidět tento snímek úplně neurazí. Možná tomu trochu chybělo více těch exotických zvířat/monster a trošku méně jednoduchých lidí, kterých je ve filmu požehnaně. Samuel ve filmu odvedl to co se od něj očekávalo, zbytek komparzu mohl být v klidu sežrán i rychleji. Děj sám o sobě, ale špatný není a naštěstí jsme se nedočkali scény o chytání Konga, New Yorku a dalších blbostí jako v předchozích filmech. Za mě doporučuji vidět, ale jednou to stačí :)