Oblíbení režiséři (4)
Filmy jako Inception a Temný rytíř mě dokážou chytit tam, kde přesně mají.
Zodiac, Hra, Sedm - výjimečná dílka.
Show-man :)
Hanebný pancharti, Pulp Fiction, Kill Bill - fuck yeah, master.
Filmy jako Inception a Temný rytíř mě dokážou chytit tam, kde přesně mají.
Zodiac, Hra, Sedm - výjimečná dílka.
Show-man :)
Hanebný pancharti, Pulp Fiction, Kill Bill - fuck yeah, master.