Poslední recenze (143)
Late Night with the Devil (2023)
Konečně po dlouhé době originální horor. Libilo se mi zpracování i nápad.
Ouija Witch (2023)
Amatérská sračka. Nic inteligentnějšího k tomu naspat bohužel nemohu.
Neklid na lůžku (2023)
Kdyby to natočili jako 10 minutový krátký film, tak by to bylo docela dobré. Jinak amatérská nuda.