Poslední recenze (5)
Můžeme být hrdinové (2020)
Tak tohle se hodnotí hodně obtížně. Aktuální hodnocení dávám hlavně kvůli tomu, že děti se u toho neskutečně bavily. Všechny... (jo a hned se ptaly po druhým díle...) A nutno říct, to není jen tak a takový film, aby člověk pohledal... Takže 4 hvězdy za děti, za mě těžko říct. Bylo to dětinské, herecké výkony dětí na hranici příšernosti a nechtěné komičnosti, ale tak nějakou myšlenku to mělo. Ve finále je to prostě podobný styl jako Spy Kids, jen jsou to prostě superhrdinové.
Podezřelý (2018)
Tento film je podle mě dost podhodnocený. Na druhou stranu ale chápu, proč lidé dávají nižší hodnocení. Není to totiž typická detektivka. A ani to, co člověk vidí, není tak úplně typické. A tím je právě film tak unikátní. Evan je filozof a vlastně za pravdou vidí to, jak ji dokáže interpretovat. A celý film názorně předvádí, že si pravdu interpretuje tak nějak po svém. Detektiv Malloy zase zastává stranu, která pravdu vyhodnocuje pouze na základě důkazů. Ani to ovšem není záruka toho, že dojde ke skutečné pravdě. A tento konflikt dvou stran lze pak aplikovat na celý film. Je pak na divákovi, jak to interpretuje. Většina zřejmě přijme jen to, co v závěru uvidí. Zajímavé na tom je, že ve filmu je řada náznaků, které odkrývají i variantu, která vlastně v celém filmu nikdy napřímo řečena nebyla. Ale kupodivu dává smysl.
Pán času (2005) (seriál)
Když se nenecháte odratit malinko zvláštním prvním dílem, kdy má člověk smíšené pocity, možná zjistíte, že je to vlastně skvělý seriál. Seriál je pojat opravdu zvláštně a je zkrátka po svém jiný, ale ve změti amerických sci-fi seriálů velmi příjemná změna. Největší zážitek asi zatím přineslo vyvrcholení druhé sezóny, které působí velmi silným dojmem. Uvidíme, co přinese třetí sezóna a brzy i čtvrtá...