Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Městečko Twin Peaks (1990)
Marco Polo (1982)
Fenomenální, výpravný, epický videoklip ke geniální hudbě Ennia Morriconeho. Hádejte, které slovo je v komentářích k tomuto seriálu nejvíce skloňované?
Bratrstvo neohrožených (2001)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Haibane renmei (2002)
Původně jsem tomu chtěl dát jen 4 hvězdičky, ale po celodenním rozmýšlení musím změnit názor. Haibane je skutečně velice zvláštní dílko, po jehož shlédnutí vám bude v hlavě vrtat spousta věcí, ale zanechá nesmírně pozitivní dojem. Snad jen v díle se studnou mě hodně mrazilo v zádech.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Bang!
Seirei no moribito (2007)
Džúni kokuki (2002)
Spolu s Moribito rozhodně ten nejpropracovanější svět fantazie v anime co jsem kdy viděl. S tím že byly nějaké díly zbytečné nesouhlasím. Poselství měl každý. I když tam bylo hodně dílů s opakováním původního děje, ale věřím že to bylo proto aby se divák v tak rozsáhlém světě zorientoval. Přece jen je něco jiného sjet všechny díly během pár dní a koukat na ně s odstupem týdne nebo několika dní. Každopádně víc podobných anime. Moc se mi líbilo. P.S: Možná se mi to jen zdá, ale část hudebního doprovodu je z HOMAM.