Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Chuck (2007)
Ztraceni (2004)
Ať si říká, kdo chce, co chce, pro mě nejlepší seriál, co jsem kdy viděl a budu velmi rád, když ho něco překoná, ať už napínavostí, námětem či zpracováním. Kdyby šlo dát více hvězdiček než pět, tak tenhle seriál je pro mě "šestihvězdičkový" a čert vem, že poslední série, jsou oproti zbytku slabší, já to beru jako celek a ten je naprosto jedinečný.