Oblíbené seriály (10)
Arabela (1980)
Ztraceni (2004)
Co říct. Prostě báječný seriál :-) žádná nuda..
Ordinace v růžové zahradě (2005)
Létající Čestmír (1983)
Návštěvníci (1983)
Simpsonovi (1989)
Když mám čas, zapnu to - zasměju se a odejdu. Prostě ulítlý, pohodový seriál.