Oblíbené filmy (10)
Donnie Darko (2001)
Při prvním zkouknutí vám asi zůstane úsměv na tváři, ale nejspíš vám bude unikat pár věcí. Dost lidí tvrdí, že při každé projekci najdou něco nového a dost lidí vám vyloží svůj názor na to jak film vlastně dopadl jiank, a to je na tom geníální. Kdo ještě neviděl měl by to rychle napravit.
Pan Nikdo (2009)
Od začátku do konce jsem se nechal vodit za nos v naději, že mi bude naservírována pointa která ovšem nepřišla. Čtvrt hodiny přemýšlení a rychlejšího beznadějného projíždění stopáže mi tvralo než jsem přišel na jednoduchost od niž se Pan Nikdo rozvíjíí. Chce to trochu namáhat makovici, aby se člověk neztratil, ovšem výsledek stojí za to.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dialogy, hudba, obsazení.....prostě Tarantino, asi není potřeba popisovat něco co všichni tolik žerou.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Po luxusní jedničce příchází tahle našláplá pecka s nadčasovými efekty, obsazením a hudbou, vše co si jen divák může přát. Jednoznačně nejlepší kousek série a pro mě dosud nepřekonaný akčňák, veřím že nejsem sám jelikož T2 nejde nic vytknout :).
Mumie (1999)
Pro mě je Mumie srdcovka. Každá scéna je dopodrobna zmáknutá a na poměrně nabouchanou stopáž jsem se nenudil ani chvilku. Chvílemi působí dost komicky a absurdně, ale v tom je právě síla tohohle genialního filmu. Obsazení snad nemohlo být lepší a řekl bych, že se herci i snažili takže u mě je to jasných 5*.
Kdo hulí, ten umí (2001)
Výborná komedie zvlášť pro ty co se čas od času sžijí s hlavnímy aktéry. Jeden z filmů kde mi stačí zvuk abych věděl co se přesně děje :)
Já, robot (2004)
Zábavný a neokoukatelný. Jeden z mála filmů, který si rád pustim když zrovna nemám po čem sáhnout. Více méně nelíbivá vidina lidské budoucnosti je nám naservírována tak líbivým způsobem, že ho pozřou žánroví diváci i když se jedná o mainstreamovou záležitost.
Underworld (2003)
Pro mě je to něco jako Resident Evil, celá série je v na chlup stejná ale nemůže vás to zklamat. Ba ne Underworld je něco víc i když je to možná jen Kate v latexovém oblečku :).
Deadpool (2016)
Coherence (2013)
Pokud jste fanoušek mysteriózních thrillerů, pak je Coherence právě pro vás. Svou autentickou atmosférou vás vtáhne do děje rychleji než byste čekali. Je to přesně ten film, který můžete vidět několikrát a stejně vás zaskočí něčím co jste dříve neviděli, nebo nepochopili. Konec pěkně překvapí a každý snad přemýšlí jak by si počínal on sám.