Poslední recenze (84)
Slender Man (2018)
Věděl jsem, že na to nemám koukat, přesto jsem tu chybu udělal...
Stranger Things (2016) (seriál)
Tak jsem se k tomuto seriálu taky dokopal, a dá se říct, že se líbí.... 1. sérii jsem zhltl během dvou dní
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Asi jsem očekával moc, nebo už je to prostě pořád dokola.... Tento film měl úplně vše, co se od takového akčňáku očekává, ale právě všechny tyto filmové kýče na mě dojem tedy neudělaly. Film dobrý, těch 147 minut uběhlo jako voda, ale že by to byla nějaká pecka?