Recenze (15)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Prvoplánová sračka!
The Art of Flight (2011)
hypnotizující!
Věc: Počátek (2011)
Neposkvrněn Carpenterovou klasikou, ovlivněn půvabnou Mary E. W., ale i tak (díky tomu) příjemně překvapen. Na debut velice solidní práce. 7/10
Last Night (2010)
Clint Mansell vy*ebal se všema.
Děcka jsou v pohodě (2010)
První půlka víceméně skvělá a pak to jde z prudkého kopce. Ženskej pohled na věc a přílišný idealismus tomu taky nepřídává. Ruffalo tomu vládne! 3,5*
Pavouci z vesmíru (2010)
... a tak všichni šťastně odletěli na intergalaktickou pařbu.
Američan (2010)
kdyby to bylo o 40 minut kratší je to majstrštyk, tak se to ovšem táhne jak četba zlatých stránek
Červený trpaslík (1988) (seriál)
tak jestli todle dává smysl, tak nechci být střizlivý.
Dylan Moran Live: What It Is (2009) (TV film)
Mozek je nejjednodužším orgánem v těle. Má jenom tři části. Přední část, to je ta, kterou si drbete, když přijete o půl druhé ráno a osoba, se kterou žijete, řekne: "Kde jsi kurva byl?" Prostřední část, ta se snaží vymyslet výmluvu. A zadní část, ta přehrává poslední písničku, co hrála v hospodě.
Dylan Moran: Monster (2004) (TV film)
"Co je to? Hýbe se to? Chyť to! Je to jeptiška, usmaž ji! Usmaž ji!" + ty jeho vlasy!!!!