Recenze (140)
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašná tupota obsahujúca množstvo trápnych scénok, ale občas som sa usmial a párkrát aj dobre zasmial - je to tak zlé až je to dobré. Po dlhej dobe opäť film čo naplnil kiná - v sále boli podivné skupiny ľudí a bavili sa
Hříšný tanec (2017) (TV film)
hrozné, ale zase nie tak hrozné ako remake Winnetoua
Noční bouře (2019)
V popise obsahu: Kolotoč událostí plný násilí i sexu .... aký sex? jedna jemne erotická scéna kde vidno trochu stehna, to je aj v Kauflande
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Pre mňa veľké sklamanie, podľa traileru som sa tešil na napínavý príbeh zo skvelého prostredia, ale bola to dlhá dlhá nuda bez poriadnej akcie. 3 a pol hodiny od 20.00 je fakt veľa, asi 7 ľudí odišlo 30 min pre koncom, syn prvýkrát zaspal v kine a celkovo si myslím že spalo viac ľudí - mňa do polovice držala hudba Taylor Swift s vedľajšej miestnosti a od nudy som si spieval spolu s ňou Hero. Sorry, slávny režisér a hviezdne obsadenie na mňa málo, bol z tohto filmu otrávený viac ako tá indiánka.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Asi je to tým, že poslednú dobu chodím do kina na akčné sci -fi a hrdinov čo zachránia svet, tak toto je príjemná zmena - prostredie taký detský stredovek a kopa vtipných vsuviek a dobrých zábavných nápadov... žena si nevšimla, že Torettova spolujazkyňa z Fast série má chlpaté podpazušie
See (2019) (seriál)
Škoda tohto seriálu, úplne nevyužitý potenciál a celková myšlienka 2 vidiace deti v svete slepých nevyšla - aká výhoda, ak slepí vodia viac ako vidiaci. Logika seriálu mi často pripomínala chovanie postáv vo Walking dead... keby tam nebol Momoa tak asi za 2 hviezdy ale to že to končí v 3. sérii je známka samo o sebe.
Bokovka (2004)
nebolo to vyslovene zlé, ale strašne pomalé temto a hlavne začiatok dosť nuda, manželke sa vôbec nepáčilo a vysmiala ma aj s tými 72% na čsfd
Avatar: The Way of Water (2022)
Pre mňa to isté ako prvý diel - vidieť v kine v 3D a koniec. Pri Avatarovi sa nedá zažiť to čo pri Winnetuovi, Predátorovi či Mlčaní Jahniat - ak na to narazím v TV aj po 10. krát tak to automaticky pozerám zase a zase... Avatar je je pre mňa udalosť v 3D kine ako koncert, inde nemá zmysel. Pozerať ho v 2D alebo doma na 4K telke môže len fanúšik ale deti čo sa im páči dej.
Vánoční příběh (2022)
v porovnaní so SVK Šťastný nový rok bomba, inak začiatok dosť nuda, ale potom sa to slušne rozbehlo a pár krát som sa fakt dobre zasmial
Šťastný Nový rok (2011)
pijem už tretiu Becherovku a aj tak sa nebavím, nuda...