Poslední recenze (50)
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Jsou tam prsa, co chcete víc
Assassin’s Creed (2016)
Ubosift to dovolil opět a zase. Úpně stejně jako Prince of Persia: písky času, tak i Assassin´s creed je vykostěná verze úžasného příběhu, bez vysvětlení, nacpaného zbytečnou akcí až působí amatérsky. U něčeho takového bych klidně očekával rozvážnější trilogii. Místo toho se napěchuje všechno do jednoho rychle odsypaného filmu, kde si nevytvoříte jakoukoliv vazbu s postavami, takže je to vlastně úplně jedno, kdo zemře a kdo ne, nemluvě o rádoby románku mezi asasíny. Vcelku by se to dalo udlat v pěti minutách, zavřete Fassbendera - nespolupracuje - vysvětlete mu to - spolupracuje - zeberete mu artefakt - nespolupracuje - vezme si artefakt zpět. Ta dá, všechno okolo zbytečný.
Země zítřka (2015)
Musel jsem si tak trochu uvědomit, že se jedná především o film pro mladší publikum a ostatní rodinné příslušníci, jenž jsou tímto odkázáni na film jít, a proto rodinný. Disney, totiž od toho co já pamatuju, a pohádky nyní celkově, docela zdrsnili. To co by se před chvílí bralo jako akčňák je teď pohádka. každopádně má pěkný spád a pro menší publikum je napěchované odkazy, aby se chovali slušně k naší planetě a studovali natolik, že se také jednou stanou oněmi vyvolenými, až je to skoro náborářský film. Ale co, oni to stejně zapomenou. Každopádně pokud si film zařadím to rodinné sekce, tak jsem si ho užil ve všech směrech, jenom toho tomorrowlandu tam mohlo být víc, když už scifi, tak pořádný.