Poslední recenze (1 220)
Červený trpaslík - Série 13 (2020) (série)
Další obstojné pokračování mého nejoblíbenějšího seriálu. Je zde několik zábavných nových vtípků, ale opět celá řada recyklovaných. Nové postavy mne zde nebaví, ale zase chválím ucelenější děj na délku filmu.... Jako nebylo to špatné a 3z5.
Kouzlo železniční architektury (2020) (seriál)
Neviděl jsem všechny díly, ale na všechny na které jsem narazil bylo radost se dívat. Průvodce pořadu je opravdu fanouškem vlaků a všeho kolem což se promítá i do samotného pořadu. Chválím i výbornou kameru a převážně zajímavé příběhy. 4z5
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Velmi průměrný díl legendárního Asterixe a Obelixe, který zvláště sráží závěrečná bitva se záporáckým druidem. Filmu nepomáhá ani snaha o modernost ať již hudbou, či mnohdy přehnaným scénářem, který vtip "tlačí na sílu"... 2z5
Poslední deníček (1)
Komentáře aktivovány.
Od dneška mám aktivovány komentáře. Prozatím doplním komenty tam kde to mám promyšleno, což nebude u všech filmů... Zvláště to nebude u filmů, které jsem viděl delší čas zpět a tudíž je těžké zformulovat komentář (za hodnocením si stojím).