Poslední recenze (29)
Den poté (1983) (TV film)
Keby som skôr nevidela britské Threads, ktoré ma totálne odrovnalo, možno by som dala aj za 5*. Ale tam, kde vás Threads dobijú lopatou do hrobu číslami a predstavami ako bude krajina vyzerať o 10, 20, 50 rokov, tu sa to končí na optimistickej note práve narodeným dieťatom a symbolikou s posledným objatím. V prvej polke to aj vybuduje vo vás nervóznu atmosféru a pocit strachu, ale v druhej polke sa ho nedarí udržať. Nedostaví sa ten pocit, že sme totálne v paži na najbližších xzy rokov a civilizačne sme sa posunuli do stredoveku. Len v jednej scéne na farmárskom zasadnutí preberú, čo sa stalo s pôdou a že to nepôjde len tak odfúrikovať na hnojisko.
Chuck (2007) (seriál)
Priznam sa, prve dve serie som vascinu Buy More scen pretacala, postavy okrem hlavnej trojky+Ellie a Awesome boli niekedy neznesitelne a ich humor mi nesadol. Ku koncu druhej serie sa to zacalo zlepsovat a tretia seria dopadla vyborne. Morgan Grimes konecne dostal k narodeninam character development a samotny Chuck si presiel krizou identity 'Co znamena byt spionom'. Postavy uz neposobili jednorozmerne, vyrastli a serial sa posunul do geek family dramedy stylu. Za prve dve serie by som dala 3* ale niekde uprostred si ma serial ziskal a finale ma rozsekalo takze nakoniec hadam za 4*.
Muž z oceli (2013)
Prva polovica vyborne, druha bohuzial nudny preflaknuty CGI cirkus. Kedy tvorcovia pochopia, ze je to hlavne o postavach a ich charaktervom vyvoji a nie o tom kolko mrakodrapov zburaju?