Recenze (357)
One for the Road (2023)
Naprosto průměrný film o alkoholismu se šablonovitým a předvídatelným scénářem.
Vocasy na tripu (2023)
Nevím kdo vymyslel že v celé Praze není jediný sál v původním znění, minimálně o hvězdu by to bylo lepší. Dabing to úplně pohřbil, jako ostatně pokaždé.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Docela slušně udělaný a zahraný, ale co je to platné, když sledujete bandu imbecilů, kteří nedokážou vydržet ani den plnit úkoly a disciplínu, kterou půl roku trénovali. Seriál je plný nečekaných zvratů, rozuměj naprosto dementních a absurdních situací, které postrádají logiku a postavy nemají jakoukoli uvěřitelnou motivaci aby takhle jednaly. Vlastně se to zvrtne v klasickou jižní telenovelu typu Manuela, akorát v jiných kulisách. Jediná snesitelná postava byl Berlin, dobrý chvilky měla Nairobi. Naopak hlavní hrdinka Tokio tam byla doslova k ničemu, dohromady měla 0 úkolů v celé loupeži. No nic, vydržel jsem to dvě série jen proto, abych viděl plán do konce. Nezklamal - policie přijede 1 minutu po útěku (jakože odešli, žádnej promyšlenej plán se nekonal) a nazdar basta fidli, konec. Žádný zavření města, žádný pátrání, žádný kontroly. Proč taky, vždyť to byla jenom loupež tisíciletí.
Lucy (2014)
Nebral jsem to tak vážně, a bavil jsem se. Brát to vážně, jako že to tak bohužel asi Besson myslel, je to průser.
Labyrint (2015) (seriál)
Výborný televizní seriál, Strach je jednoznačně nejlepší současný televizní režisér. Škoda, že seriál ke konci trochu ztrácí tempo. Skvěle padnoucí hudba, což je u nás v dimenzi televizních seriálů něco nevídaného.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Síla už není to co bývala. Něco nadpřirozeného, co ovládá několik vyvolených. Světelným mečem může mávat každý zbloudilý stormtrooper. A na tom je něco v nepořádku. Nic moc invence, v podstatě remake Epizody IV. Sakra dobře udělaný. Doufám, že se další epizody rozjedou a přidají to, co dělá hvězdné války hvězdnými válkami - atmosféru.
Nespoutaný Django (2012)
Škoda trošku přitaženého závěru, ale i tak vynikající Tarantino.
The Graham Norton Show (2007) (pořad)
Na Grahama je třeba si nějaký čas zvykat, mě ještě úplně na 100% nesednul. Každopádně vysoký nadprůměr.
The Tonight Show with Conan O'Brien (2009) (pořad)
Někdy mi až leze na nervy, ale celkově drží vysoký standard. Nápaditá show se spoustou obsahu kolem.
The Craig Ferguson Show (1990) (pořad)
Člověk, který přivedl improvizaci v Talk Show na novou úroveň.