Poslední recenze (5)
Soukromé očko (2016) (seriál)
Po shlédnutí prvního dílu jsem zatím celkem spokojena. Jason Priestley příjemně překvapil, uvidíme, jak to bude pokračovat dál.
Dům snů (2011)
Ale co už, mě se to i přes místní negativní hodnocení celkem líbilo. Možná i proto, že jsem se dívala naprosto neplánovaně a neměla žádná očekávání, ať už se herců či zpracování týká. Příběh je zajímavý, napínavý, zvrat neočekávaný, jen ten konec vyzní poněkud béčkově, na něm šlo určitě ještě zapracovat. A jelikož Daniel Craig podal naprosto vynikající výkon, tak bylo i nesmírně pozitivní, že se vlastně po celou dobu ze scény neztratí a je to téměř One-man-show. Díky tomu člově odpustil některé slabší výkony, zastíněné hlavní postavou.
Nahlas a naplno (2012)
Neurazí, mírně pobaví, romantickou duši potěší poněkud kýčovitý konec. Ale muzika, to se musí nechat, opravdu kvalitní. A jelikož výsledek vyzněl celkem mile, nevidím důvod, proč to hanět. Mě se to prostě celkem líbilo.