Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Představte si, jaké by to bylo milovat se se ženou s šesti prsama. Tak takový je RD. Pro ty méně šťastné: Představte si, jaké to je milovat se se ženou...
Simpsonovi (1989)
Takovou dobu si držet vysokou kvalitu je úžasné, i když už to taky není jako zlatý věk (3.-13. serie)
Království (1994)
Ano, Lars von Trier je asi magor, ale to nemění nic na tom, že to dokáže zužitkovat a natočit neobyčejná díla. Dokázal to nejen na filmech ale i na seriálu, čímž přesvědčil o své všestrannosti. Je sice dost pravděpodobné, že se tady inspiroval u Lynchova Twin Peaks, ale to vše jen ku prospěchu věci. V Království dokázal namíchat hororové pasáže (a to takové, že se opravdu budete bát) s velmi dobrým, ale někdy dost morbidním černým humorem a absurditou. Hercům také nemám co vytknout, stejně jako kameře. A lahůdkou už jsou pak ůvodní znělka a závěrečný Trierův proslov.
Carův kurýr (1998)
Tak tohle bylo opravdu něco, za co Primě dodnes můžu děkovat. Ale jak už bylo řečeno, asi už to v televizi nepoběží. Ale s chutí bych se znova díval, jen kdyby byl vysílací čas příjemnější než v dobách minulých.
Byli jednou dva písaři (1972)
Krásný humor s Veleherci.
M*A*S*H (1972)
Ve zkratce vidím M.A.S.H. jako Hlavu XXII v seriálové podobě.
Přátelé (1994)
Některé díly jsou slabší, ale třeba pátá, sedmá a desátá serie jsou takřka dokonalé. A navíc Joey s Pheobe jsou tak krásně blbí;-)