Recenze (19)
Barry - Série 3 (2022) (série)
Mezi třetí a čtvrtou hvězdičkou je velice tenká hranice
Avatar (2009)
Nejlepší film v mem životě!!! Miluji Adele
American Crime Story (2016) (seriál)
Nekteré herecké výkony jsou fakt divný. Všichni jsou ze všeho přehnaně vyplesklý a přehrávají. Gooding a Travolta vůbec nevypadají a nechovají se jako jejich předlohy.
Prci, prci, prcičky: Holky sobě (2020)
Žádným prcičkám jsem nikdy nedal min než 3 hvězdy a to vypovídá za vše. Na velmi tenké hranici nekoukatelnosti. Ztráta času. Už ani prsa tam člověk nezahlídne.
Rytíř pohárů (2015)
Hledal jsme něco jako film Song to song od stejného režiséra a dostal jsem úplně ten samej film a to skoro i ze stejnými herci :) Film dobrej, ale to samý jsem vidět nepotřeboval. Tohle je slabší
Zejtra napořád (2014)
Příšerný obsazení hlavní role. Totálně mi nesedla. Divný nepřirozeně se chovající vedlejší postavy jako vždycky. Typický absurdismus českých komerčních filmů a naprostá trapnost dialogů.
Sicario 2: Soldado (2018)
Pořád jsem čekal, kdy se to rozjede a nedočkal jsem se. Tím nemyslím bezmyšlenkovitou střílečku, ale něco čím bude moci konkurovat druhý díl jedničce. Pokračování mi přišlo lehce zbytečné a některé rozhodování postav a logika filmu nedávala smysl.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Úplně stejnej vzorec jako v předchozích filmech. Nástup hrdiny, zábavná část, deprimující neúspěch hrdiny, kterému nikdo nevěří a následně slavný konec s oslavou hrdiny. Scéna s virtuální realitou se nepovedla a celkově film působí divně.
Milada (2017)
Debilně namluvený a nepřirozený. To mi stačilo abych to po třech minutách vypnul
Xena (1995) (seriál)
O