Poslední recenze (464)
Stovky bobrů (2022)
Prostě ne Nerozumím upřímně tomu hypu, ani, že se půlka sálu smála. Vzdali jsme to po 25 minutách trapna. Vtipy typu " letí pták a pokaka pana, který se pak bouchne do hlavy o strom" na mě nefungovaly ani když mi bylo pět natož teď. Asi nemám vkus nebo nevím.
The Covenant (2023)
Filmy o Amerických vojácích, patriotismu, ultimate sacrifices atd. mlč nemusím a tohle jsem si pustil jen protože je to Richie... Ikdyz to ve výsledku s jeho stylem nemá nic společného. Ale sedlo mi to hodně - výborný tempo, skoro bez hluchých míst. Skvělé obsazeny, soundtrack... Vlastně všecko. Po dlouhý době dávám filmu plný hodnoceni, protože tady mi nevadilo vlastně nic.
Saltburn (2023)
Fajn, ale zbytečně na sílu a na efekt. Hodně věcí ve výsledku vlastně nedává smysl a je tam úplně zbytečně.