Poslední recenze (264)
Zásah štěstím (2023)
Woody ďakujem! Piata * je za celoživotné dielo!
Smrtonosná past (1988)
sorry, skúsim pozrieť ešte raz, na prvé pozretie strašná nuda!
Ripley - Lucio (2024) (epizoda)
Dúfam, že toto bolo najslabšie ohnivko celej reťaze.