Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Po životě (2019)
Miliardy (2016)
Úvod na dosť vysokej úrovni, nechám sa prekvapiť ako sa to rozbehne. Dvaja super herci v hlavných postavách - kto z koho? Po skončení 1. serie - spokojnosť.(16.4.2016)
Teorie velkého třesku (2007)
Zlatá sedmdesátá (1998)
Frasier (1993)
Perníkový táta (2008)
Odsledovaných 62 častí v jednom ťahu (cca 6 týždňov). Séria1 a 2 v českom dabingu - hotová katastrofa, ďalšie už som nezvládol, takže hor sa na originál. Prvé 4 série akože dobré (možno viac ako dobré), no záverečná 5. - to bolo niečo!
Fargo (2014)
Už prvá séria bola výborná a po prvých 3 dieloch je to takmer isté, že aj druhá má čo ponúknuť. Musím doplniť - každá ďalšia séria je o * slabšia.
Bosch (2014)
Pre mňa lepší priemer, ale za výber hudby musím pochváliť, toľko kvalitného jazzu som dávno nepočul.