Recenze (36)
Irčan (2019)
Strašná nuda
Úsměv (2022)
Bála jsem se, takže účel splněn. Líbilo.
Barbie (2023)
Velmi zábavný film.
Královny Barakudy (2023) (seriál)
Velmi zábavné
Ad Astra (2019)
Zklamání!
Mr. Robot (2015) (seriál)
Vydržela jsem 3 díly, a ten 4 jsem nevydržela, strašně těžký, nudný, ukecaný. Nic moc.
Avenue 5 - I Was Flying (2020) (epizoda)
Postupně jsem se do toho vložila, je to legrační takovým svým svérázným způsobem. Nás to doma chytlo, a smáli jsme se nahlas, a je to lepší díl od dílu.
Skleněný (2019)
Pro mne zklamání :-(
Bohemian Rhapsody (2018)
Výborný film.
Vetřelec: Covenant (2017)
Strašná nuda.