Poslední recenze (12)
Ať vejde ten pravý (2010)
To, že je ten film úplně zbytečnej, ještě neznamená, že je nutně špatnej...
Bajo la Rosa (2017)
Kdyby se tam aspoň všichni nechovali tak nelogicky....
Monstrum z hlubin (2013)
Ale jo, sem tam jsem se zasmál 😂