Recenze (566)
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Jako dobrý, ale čekal jsem to teda lepší.
Fallout - Radio (2024) (epizoda)
Je fakt, že u některých scén a situací je lepší moc nepřemýšlet.
Fallout - Past (2024) (epizoda)
Pořád nevím, jestli to je fakt dobrý, nebo jen dobrý.
Fallout - Ghúlové (2024) (epizoda)
Zatím nejlepší díl.
Fallout - Cíl (2024) (epizoda)
Vizuálně super, příběhově mi tam stále něco chybí. Neznat videoherní předlohu, dám tři hvězdy, ale tady je tolik známých věcí, že to na ty čtyři je.
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Prvních pět minut super, pak stále nadstandard. Uvidíme, co další díly. Jako fanda Falloutu 4 jsem poměrné spokojen.
Coco (2017)
Krásnej animák – formou i obsahem.
Duna: Část druhá (2024)
Paul Atreides: "I'm not the Messiah" – Stilgar: "Only the true Messiah denies his divinity". Život Briana, verze Duna. Každopádně technicky není co vytknout, tohle chce vidět v kině, ale příběhově a celým vyzněním mě to až tolik neuspokojilo. Takže takové čtyři a půl hvězdy.
Hrubý střih (2022)
Situovat 100 minut filmu do jediné krejčovské dílny chce odvahu. Tady se to díky povedeným dialogům a bravurnímu výkonu Marka Rylance podařilo. Zvratů možná až moc, ale ty čtyři hvězdy to nakonec dalo.
Kostlivec (2023)
Dobře natočené, jen proboha, lidi, pořiďte si do podobných baráků pořádný světla.