Recenze (566)
Dámský gambit (2020) (seriál)
Skvělej seriál, který snad každého naláká si sednout k šachovnici, hrát a bavit se tím.
Nezvratný osud 2 (2003)
Béčko, ale takové to absurdně zábavné.
Deadpool (2016)
Marvel moc nemusím, ale tohle bavilo. To, jakým stylem to je natočené, se povedlo, ač mi je jasný, že dost lidem to naopak nebude sedět vůbec.
Chris Rock: Selective Outrage (2023) (pořad)
Spoustu toho docení lidi v ČR jen těžko, nicméně super stand up.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Vlastně dost fajn seriál, ač má režijní i scenáristické mouchy.
Mimořádná událost (2022)
V rámci české tvorby rozhodně nadprůměr, ale Vlastníci jsou jinde.
Andor - Teď jdem ven (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší díl, tomu snad nechybí nic.
Andor - Narkina 5 (2022) (epizoda)
Ta linka ve vězení, respektive továrně, je naprostý masakr. Tam bych fakt skončit nechtěl.
The Last of Us - Hledej světlo (2023) (epizoda)
Poslední díl byl nejvíc podobný hře, to cením.
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Tohle bylo hodně podle hry, za to chválím. Ale celkově takové nudnější no - jako ve hře - až na posledních 10 minut.