Poslední recenze (383)
Hrdinové ohně (2017)
Filmy o hasičích se mi budou vždycky líbit.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Řemeslně perfektní, ale příběhově mě to moc nevtáhlo.
Jelgava 94 (2019)
Překvapivě dobrej film ze života lotyšského teenagera, kterej jsem náhodou našel na netflixu. V Jelgavě jsem navíc několikrát byl. Stay brutal.