Recenze (162)
Nikdo (2021)
Posledná hviezdička za dĺžku. Konečne film, ktorý nemá 153+ minút. Žiaden mikráč, dal som to na jednu šupu huraaa.
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Bolo to veľmi z rýchlika. Niekedy tých zvratov bolo v pár minútach až až, toto mala byť regulerna posledná séria.
Kůň (2022)
Teda toto bola dobrá konina.
Had (2021) (seriál)
Byt to iba 6 častí, pridám ešte jednu * navrch. Takto, rozlezené na 8, to bolo miestami únavné..
Strážce divočiny (2009)
Defilé oku lahodiacich záberov, doplnených krásnou hudbou, ktoré na mňa bohužiaľ nepôsobia ako kompaktný celok. Chýba tomu nejaká nosná myšlienka, príbeh, ktorý by tomu celému dal dej, napätie alebo dojímavú scénu. Tak ako to poznám z iných prvotriednych dokumentov.
Genesis (2018)
Sakra ako som sa len nechal oklamať tými hodnoteniami tu.. 1* za soundtrack
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Depresívna sonda do americkej súdnej mašinérie. Celú tú bezmocnosť úžasne dopĺňa minimalistická hudba Gustava Santaolalla, ktorú som si obľúbil už počas hrania Last Of Us.
Stehlík (2019)
Nakoľko som čítal knihu, vedel som sa zorientovať. Ale manželke som pohnútky a konanie niektorých postáv musel pár krát vysvetľovať. Vôbec to nebolo jasné. Aj pri 150 minútovej stopáži máte pocit, že sa dej ktorý je v knihe rozlezený na 700 strán, je vo filme nejaký stručný..
Zaklínač - Touhy v láhvi (2019) (epizoda)
Pfuuu scenáristi zase navarili pekný guláš...
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
Tie dva príbehy mi prišli chlp nasilu zlepené. Kľudne to mohli byť 2 samostatné epizódy.