Pořady (9)
Whose Line Is It Anyway? (1998)
Jimmy Kimmel Live! (2003)
Noční Show Craiga Fergusona (2005)
Kdo přežije (2000)
jedna z nejlepších a nejzábavnějších reality show. Série 22 je mistrovská. Nejlepší hláška z celýho Survivora - "Russel is like hobbit on crack." :D Nejoblíbenější survivors: Rob, Ozzy, James, Colby... Nejvíce na nervy lezoucí survivors: Russel, Coach, Brandon, Colton, Cochran, FBI agent, Parvati.
The Voice (2011)
přiznám se, že jsem českou verzi neviděla, ale dle markantního rozdílu v hodnocení tipuju, že to pro českého diváka Nova opět zazdila (nebo to bude tím, že oni nemají Blakea s Adamem :D). Na The Voice se mi líbí koncept, který se liší od Idolu a X faktoru, ale asi nejvýznamnější podíl na mém hodnocení mají coaches - díky Blakeovi jsem na to vlastně začala koukat (country music lover here! :)), jeho skvělý pošťuchování a zkrátka celá bromance s Adamem Levinem (což je k mému mírnému překvapení opravdu sympatický fella ;)) je to, co na tý show nejvíc zbožňuju. Mojí nejoblíbenější částí jsou Blind Auditions a soupeření těch čtyř o soutěžící. :) Fakt super pořad. ;) || Po téhle sezóně musím přiznat, že mi Aguilera ani Cee Lo vůbec nechyběli. Shakira je boží, strašně vtipná a Usher je prostě Usher. :D Škoda, že pro příští řadu se opět vrací ti dva...
The Graham Norton Show (2007)
Vítejte v novém těle (2011)
Ano, je tam spousta americké teatrálnosti, ovšem všechny příběhy účastníků jsou hodně zajímavé a Chris Powell je prostě neskutečný sluníčko, z něhož optimismus a podpora přímo čiší. S ním bych si chtěla jednou popovídat. 90 %