Recenze (21)
Hačikó - příběh psa (2009)
Věřím, že kdyby to nebylo tak přehnaně zahraný na city, bylo by to hodnocení o dost níže, ale i tak to je pěkný, poklidný film.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Být více humoru a zase nějaké dobré hlášky, tak bych tomu i tři hvězdy dal, ale tak je to akorát takový ten klasický český film, kde dost často nechápete návaznost postav.
Vlk z Wall Street (2013)
Zbytečně až moc nemorální, zvrácené a sprosté, s českým dabingem to vypadá opravdu místy dost trapně a mimochodem, po tom množství drog, co všichni konzumovali, tak by vypadali tak trošku jinak.
District 9 (2009)
Shlédnout tento film mě hlavně donutilo velmi pozitivní hodnocení známých a také lidí v této databázi, i když nepatřím mezi fanoušky mimozemšťanů, tak to přece jen zaujalo a vypadalo docela zajímavě, ale pět hvězd ode mě určitě ne.
Martin a Venuše (2012)
I když prvky komedie a romantiky nejsou moc znát, tak věřím, že "rodinné typy" tenhle film zaujme. Aneb příjemný film do manželské postele :-D
22 výstřelů (2010)
Je to teda přehnaně nereálně (přece jen, přežít 22 výstřelů a pak je postupně všem vrátit...) a také je potřeba celý film pořádně sledovat, jinak se ztratíte mezi postavami kdo je kdo (rozhodně to není film, který si dáte s kamarády někde u piva...), ale stojí to opravdu za to, celou dobu maximální napětí, zajímavé akce a hlavně zvědavost, co se bude dít dál.
Jízda švárů (2014)
Přesně takhle si představuji akční komedii, zajímavý a akční příběh, hodně akce a samozřejmě plno "amerického" humoru.
Nezávazný sex? (1988)
Stručný popis ode mě by byl: "Příběh o dvou puberťačkách, kterým strašně chybí sex", což možná dnešní mládež zaujme, jenže v té době a to jak je to natočeno, tak je přehnaně trapné. Možná být puberťačkou před dvaceti lety, tak bych tomu i 3 hvězdy dal(a), ale teď, jako pro člověka, co už má pubertu naštěstí za sebou, tak i ta jedna hvězda je možná moc.
Vše je ztraceno (2013)
Sledovat 106 minut chlápka uprostřed oceánu, to prostě nemůže moc bavit, takhle si akční filmy rozhodně nepředstavuji. Po první půl hodině jsem celkem dost přemýšlel, že už to vypnu, ale pak se přece jen objevila zvědavost, co se vlastně bude dít a jak to dopadne, moc se toho nakonec stejně nestalo, ale mělo to něco do sebe, ty dvě hvězdy si to zaslouží.
Gravitace (2013)
Je to něco nového s celkem povedenými efekty, ale rozhodně si tento film nezaslouží tak dobré hodnocení, abych byl upřímný, celkem jsem se i nudil, prostě takové přehnaně nereálné lítání vesmírem mezi stanicemi, toť vše.